Известие

Collapse
No announcement yet.

Делко на 33 лек проблем :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Делко на 33 лек проблем :)

    Значи вчера се прибирам от работа и минавам през еконт да си взема пратката делко от колегата Hristo58 и се вкарвам в филма извадих вакуум регулатора от делкото и с бодра стъпка с ключове и отверки се запътвам към моят любим коптор и ....... греда след като демонтирах една камара неща от двигателя се оказа че делкото се е заварило за мотора и няма махане нито мога да регулирам аванса нищо все едно е заварено с телоподаващото и няма мърдане .... с чук го мъчих .... с щанга опитах няма и няма направо се отказах, викам си на акъла сигурно нещо се е спекло чакай да пръсна малко с едно спрейче пък на сутринта ще го видим и легнах с една тегава мисъл в главата, ако не стане няма какво друго да се направи .... ставам сутринта и с бодра стъпка към коптора се засилвам ... пак с една камара отверки и клещи и ключета .... отварям капака е едно ми е притеснено че няма да стане хващам с една ръка и се опитвам да го завъртя но.... пак греда събрах цялата свинщина запалих коптора и слязох на центъра да пия кафе и да си отпусна нервите от предната вечер. И сега пак я карам с пробития вакуум и трака ... и ме нерви накрая ще играе флекса и на скрап защото вече нямам нерви да се занимавам с дебилни италянски коптори недомислени и така. Дано няма повече набутани които да си купят този тип курник наречен АЛФА РОМЕО 33
    това е най жалкото подобие на автомобил което съм управлявал в живота си а доста марки са ми минали през ръцете от 97 до сега

  • #2
    брат ... дигнаха се много цените за желязото ... съвсем сериозно ти го предлагам ... ама некой разбирач може да се обади с идея, тъй че ... не бързай
    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

    Comment


    • #3
      Купи си един домислен немски скрап и бягай с 200 от този форум.
      33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
      166 2.4 jtd 150 03г.

      Comment


      • #4
        е приятелю,много си опатил,ама не се предаваи така лесно.опитаи с малко спирачна течност да вкараш в отвора където влиза делкото.

        Comment


        • #5
          Наспи се обмисли и тогава зимай крайни решения , безисходни ситуации няма не се предавай , погледни го спокойно напръскаи с вд40 и пробвай пак

          Comment


          • #6
            Колега, имах го същия проблем. Пръсках го с какво ли не. Правиш следния номер, закарай колата в гараж или на място кадето да можеш да закачиш ръчна лебедка над двигатела на колата. Връзваш делкото и вдигаш с лебедката докато предните амортисьори се вдигнат с около 5 см. Вземаш едно дървено трупче и чук и удряш по делкото но не много силно. Примен на второто удряне изхвърча като тапа. Хубаво е да сложиш на предното стъкло нещо да го предпазиш. Успех.
            Last edited by terfenliata; d.m.y г., 22:04.
            ALFA ROMEO 33 1.7 IE с климатикsigpic

            Comment


            • #7
              момчета мина ми една тъпа мисъл през главата ... но не ми се рискува ... дали да него напъна с големия тръбен ключ да го развъртя... ако случайно се развърти ще излезе ... но в случай че се откърши опашката става голямо мазало след това няма оправяне !!!

              Comment


              • #8
                А какъв мотор ти е колата и няма ли друг начин да го оправиш без да вадиш делкото , защото тук идава момента ,че като го извадиш може да си земеш ново двеста от нещо друго

                Comment


                • #9
                  Ето снимка да стане нагледно значи където е очертано там има винчета които трябва да се развият за да се подмени този вакуум. Едно от тях остава точно зад маркуча на помпата на съеденителя и без демонтаж на цялото делко няма начин да се развие другия вариянт е да демонтирам самата попма на съединителя което е още по голям филм ... за това се дразя на тези недомислени простотии. Всичко можеше да стане много лесно ... просто да завъртя самото делко и да си развия каквото ми трябва ... но няма начин
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Едно предложение защо не махнеш дистрибуторната капачка е да друпнеш маркучето за помпата на съединителя и с една малка трестчотка или малко ключе да развиеш мисля че ще се получи без сериозно раскотване

                    Comment


                    • #11
                      До сега не схванахте ли,че първо се опитва да го завърти,а после да го извади!!!!!
                      Колега,тия не се въртят,а се вадят направо!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        До сега не схванахте ли,че първо се опитва да го завърти,а после да го извади!!!!!
                        Колега,тия не се въртят,а се вадят направо!
                        Колега те всички се въртят и се вадят !!! няма начин да не се върти

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщение
                          Колега те всички се въртят и се вадят !!! няма начин да не се върти
                          Моя съвет е да го послушаш какво ти казва колегата Мордохай

                          Comment


                          • #14
                            Така пак показвам за неразбралите делкото е на hristo58 Bosch същото което е монтирано на колата ади сега господин разбирач Mordohy да ми обясниш аджеба как така не се върти това делко ? щото аз съм прост човек от село и знам само да паса овцете от снимката се вижда ясно че основата е гладък цилиндър и няма начин да не се върти защото това означава че не може да се дава предварение или закъснение ?
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Значи аз без да твърдя че съп прав мисля че предварението или закаснението пре работишти вакуми си го прави самата кола , тук няма потенциометър като на жигула и да го нагласяш сам

                              Comment

                              Working...
                              X